Online marketing

Online marketing neboli internetový marketing je jakákoli činnost, vedoucí k maximalizaci zisků nebo propagaci, prováděná na internetu. Dnes se jedná o nedílnou a nutnou součást marketingových aktivit. Mezi oblíbené, nejrozšířenější a současně nejefektivnější metody používané v tomto oboru patří zejména:

A další typy marketingových aktivit.

Pár kroků od úspěchu

  • Analyzujte současný business – Potřebujete vědět, jak na tom jste? Nechte si vypracovat SEO analýzy, analýzy klíčových slov, analýzy konkurence a další analýzy. 
  • Stanovte si cíle – vždy je třeba vědět, za čím jdete, jaké jsou dílčí cíle a čeho chcete dosáhnout. Jedině tak dokážete správně vytvořit úspěšnou firmu.
  • Poznejte své klienty – online marketing musí být vždy cílený. Jinak dojde k proinvestování zbytečně velikého množství peněz s minimální konverzním poměrem a tím i návratností.
  • Vytvořte online strategii – ujasněte si způsob provádění internetového marketingu, priority a marketingové nástroje, které budete používat.
  • Budujte brand – budování značky je často opomíjeno. Vaši klienti by měli vědět, kdo jste, vědět, že jste spolehlivá a kvalitní firma, která opakovaně uspokojí jejich potřeby.
  • Tvorba webů – dobře fungující firmu si lze jen těžko představit bez kvalitních a moderních webových stránek. Může se jednat o klasický web, nebo e-shop na míru.
  • Využijte efektivně sociálních sítí – internet, to nejsou jen obchody a obsahové weby či aplikace.  Moderní internetové prostředí jsou také sociální sítě, které umožňují uživatelům úzký kontakt mezi sebou. Pro marketéry pak jsou sociální  sítě dobře využitelným prostředím, protože jejich uživatelé jsou díky dobře tématicky zacílitelní.
  • Vyhodnocujte – sledujte, jak se vyvíjí návštěvnost webu, konverzní poměr, ale také celková efektivita všech činností na internetu.

Nevíte jak na to? Svěřte online marketing profesionálům z dobré agentury.